Ну, нарешті в 4-му модулі ми розглянули питання, яке все-таки хвилювало мене. Як оцінити роботу учнів в проекті? За це я дякую Ані та всім учасникам тренінгу, які висловлювались з приводу видів оцінювання, стратегій, методів та інструментів оцінювання. Сподобалась таблиця ЗХД. Її можна практикувати не тільки в проектній діяльності, а взагалі при вивченні будь-якої теми. А після рекордно швидкого створення презентації про основні ідеї проекту (вийшло, ніби, добре), настрій піднявся і з'явився "промінь сонця в лабіринті думок". Дякую!Тренінг Intel.Навчання для майбутнього. 10 версія
вівторок, 24 квітня 2012 р.
Бачу вихід
Ну, нарешті в 4-му модулі ми розглянули питання, яке все-таки хвилювало мене. Як оцінити роботу учнів в проекті? За це я дякую Ані та всім учасникам тренінгу, які висловлювались з приводу видів оцінювання, стратегій, методів та інструментів оцінювання. Сподобалась таблиця ЗХД. Її можна практикувати не тільки в проектній діяльності, а взагалі при вивченні будь-якої теми. А після рекордно швидкого створення презентації про основні ідеї проекту (вийшло, ніби, добре), настрій піднявся і з'явився "промінь сонця в лабіринті думок". Дякую!
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Вітаю!!! Приємно працювати із творчими друзями. Підтримую думку, що питання про оцінювання роботи в проектах дуже важливе. Мені теж сподобалася таблиця ЗХД. Дякую за співпрацю. Успіхів тобі!!!
ВідповістиВидалитиТільки знаходячи вихід із лабіринту життєвих ситуацій ми радіємо ... :-)
ВідповістиВидалити